Menu

Personaleskift i FC Nakskov Cafeen

image
Helle M. Sekula
11. juni 2019 kl. 13:10

Torben har valgt at opsige sin tjans med frivilligt arbejde omkring cafeen og der er derfor lavet aftaler med nedenstående:

Cindy og Laila, har ansvaret for booking af lokaler og indkøb af varer (undtagen drikkevarer).

Ove og Bamse, har ansvaret for indkøb af drikkevarer.

Rene, har ansvaret for regnskabet.

Helle M. Sekula, har ansvaret for bemanding/personale.

 

Booking af lokaler

Kontakt Cindy eller Laila for at booke lokaler i klubben.

De vil spørge ind til behov for forplejning og sørge for at der er varer til rådighed.

 

Stævner og andre arrangementer

Kontakt Cindy eller Laila.

De vil spørge ind til behov for forplejning og personale og så sørge for at koordinere de forskellige opgaver ved at give beskeden videre.

 

Egne arrangementer

Afholdes arrangementer i klubben, hvor der bestilles mad udefra, skal den ansvarlige sørge for selv at rydde op efter sig, og at få afleveret fade, skåle mm. retur.

 

Cindy Sekula - 3042 4013

Laila Jørgensen - 4077 7654

 

Vi takker Torben for mange års tro tjeneste.