Generalforsamling 2020

image Årets klubperson Jesper Kristensen til venstre flankeret af Peter Walbjørn. Foto: paparazzi
rassi
01. juli 2021 kl. 12:39

Onsdag aften kunne FC Nakskov endelig afholde generalforsamlingen for 2020 for ca. 35 fremmødte. Formanden Jesper Kristensen fremlagde derfor en beretning der var skrevet til en afholdelse i februar og siden er der jo sket forandringer. Kom bl.a. ind på Covid-19, nedlukning, alternativ træning, aflysning af Giraf Cup og stævner, samarbejdsaftale med NFC blev forklaret, fodboldskole og sluttede af med forsamlingen mindedes Finn Andersen og Jørgen Petersen, som var formænd i NB og B. Velo.

Kasserer Torben Pedersen fremlagde pædagogisk årets tal og kunne med glæde fremlægge et flot regnskab trods covid-19, som ikke havde mærkbare forandringer i medlemsskaren og på sponsorsiden, hvor der er flot opbakning.

I bestyrelsen blev kasserer Torben Pedersen genvalgt for en toårig periode. Øvrige bestyrelsesmedlemmer Bjarne Pedersen, Peter Walbjørn, Rene Mørkebæk Rasmussen, Rune Follemand Nielsen blev genvalgt, hvor Henrik Christensen og Jesper Hansen er nye, som afløser Ole Jørgensen (afbud), Henrik Egholm og Ole Christiansen og fik tak og blomster for deres indsats i klubben. Formand Jesper Kristensen er fortsat formand af FCN og blev overrasket og rørt, da øvrig bestyrelse hædrede formanden som årets klubperson under evt. Dirigenten Steen Madsen havde ikke besvær med at afvikle generalforsamlingen sikkert og med hans vanlige ord stil.

Aftenen startede anderledes med at hædre diverse for 2020.

Årets pige kammerat Frida Witved, Årets pigespiller Christine Maj, Årets Drenge kammerat Magnus Højgaard, Årets drengespiller Magnus Johansen, Årets målmand Nihat Selimko, Årets kammerat Kemal Peskovic, Årets seniorspiller Anders Kjær Christiansen.

Se flere billeder på klubbens facebook!